Volgers

donderdag 16 maart 2017

Spring........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Vandaag mijn eerste DT- member kaartje voor de Hanna and Friends Challenge Blog.


De opdracht voor deze challenge is "Spring".


Ik heb voor de digi een kleurplaat gebruikt, deze heb ik verkleint en ingekleurd met mijn Derwent potloden.
De vogeltjes met een nestje horen gewoon bij het voorjaar, elke ochtend hoor je ze fluiten, heerlijk gewoon.
Om mijn kaart af te maken heb ik bloemen en een strik op de kaart gebruikt.

En dit is mijn inspiratie kaart voor deze challenge.
Doen jullie gezellig mee?


Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

Ik laat mijn kaart mee doen bij:

7 opmerkingen:

  1. Schattig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super lief lentekaartje Bianca...zo schattig met die eendjes erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige lentekaart Bianca, erg leuk gemaakt! Leuk idee om een kleurplaat te verkleinen en wat heb je het mooi ingekleurd. Bedankt voor het meedoen bij de challenge van Crafty Sentiments en veel succes!
    Groetjes, Wendy / GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the shape of this card! The soft colors are just perfect for spring and the pierced die adds such a great detail.

    Thank you for joining us at Crafty Sentiments for our Any Shape challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your project would fits with our challenge #3 (spring) at Do-Al(l) Kreatives! I like to invite you to play with us.

    Hugs
    Alex
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#3 – spring}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Bianca wat een leuke creatie heb je gemaakt e gezellig dat je meedoet aan de challenge bij Paradise of Stamps.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella (DT)
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very cute spring card. Thank for playing with us at Paradise of Stamps.
    Nathalie DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.