Volgers

maandag 5 december 2016

Peperkoek huis.......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemiddag,

Vandaag mijn 2e blog bericht want vrijdag is er een nieuwe challenge begonnen bij:



Deze maand staat in teken van gezelligheid, eten, drinken en cadeautjes.
Ik heb voor mijn DT kaart een Peperkoek huis gemaakt.
( deze heb ik gevonden op pinterest ).


Daarbij heb ik My Besties Img 817 by Sherri Baldy gebruikt.
Deze heb ik ingekleurd met mijn Derwent Softcolour potloden.


De Peperkoek huisje ia aan de voorkant 3D gemaakt, dat kan je goed zien aan de zijkant.


De achterkant heb ik ook gebruikt maar dan niet in 3D. 
Tussen de voor en achterkant heb ik een kaart geplakt, zodat hij blijft staan en dat je wat kan opschrijven.


En dit is mijn DT kaart voor deze challenge.


Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,


1 opmerking:

  1. Superleuk peperkoekhuis.
    Mooi om te zien dat je het 3D gemaakt hebt en dan nog een leuke Bestie ervoor....Supermooi!!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.