Volgers

maandag 28 november 2016

Wintersport........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Vandaag is het weer tijd voor onze reminder bij ScrapbookStampSociety Challenge Blog.


Er zijn leuke digi's van My Besties te winnen.


De Challenge opdracht is Anything Goes en loopt nog een week.
Dus kom en doe gezellig mee.

Deze heb ik ingekleurd met mijn Derwent Soft Color potloden.


De basis van mijn kaart is gemaakt met de Dutch Doobadoo Art mal Label Ovaal.
Voor de binnenkant heb een wintersport dorp digi gebruikt.
Op de randen heb ik kerstbomen van Marianne Design gebruikt en de slee is ook van Marianne Design. 


De gondel lift gaat omhoog, dit patroon komt bij Sandra's Scrapshop vandaan.
Uiteraard gaat  My Besties Img 186 Sneeuw Board meisje by Sherri Baldy ook mee de piste op.

En dit is mijn kaart voor de reminder.


Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

5 opmerkingen:

  1. Mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is fantastic Bianca! and such a gorgeous scene you created!
    xoxo olga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk wintersport kaartje Bianca. Dank voor je deelname aan de challange van CraftAddiction. Hobby-groetjes, Alice (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje Bianca.
    Bedankt dat je meedoet met ons op The Sketchy challenge!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.