Volgers

woensdag 19 oktober 2016

Broomstick Bear.......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Vandaag een Halloween kaart.
Deze kaart heb ik gemaakt voor Fortuna in de Halloween Swap 2016.


Ik heb voor mijn kaartje Broomstick Bear van Di's Digi Stamp gebruikt.
Mijn digi heb ik met mijn Derwent Soft Colour potloden ingekleurd.


Voor mijn kaart heb ik diverse mallen gebruikt:
Magnolia diverse mallen waaronder ook basis mal voor de kaart.
Yvonnen Creation Halloween mallen.
Ducht Doobadoo paper art A5 Halloween.

Dit is de achterkant van mijn kaart.


En zo heeft Fortuna in Italie mijn Halloween kaart ontvangen.


Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag en hopelijk tot snel.

Liefs,

4 opmerkingen:

  1. This is such a cute halloween creation hun! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a gorgeous Halloween card! The colours are gorgeous and I love the cute ghost die. Thank you for sharing with us at the Paradise of Stamps, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. so gorgeous
    thanks for playing with us at paradise of stamps
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great spooky creation! Thanks for joining us at Creative Inspirations this fortnight.
    CraftyNatalie -DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.