Volgers

vrijdag 24 juni 2016

Fluffy Cupcake........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Hmmmm wie houdt er nou niet van een cupcake ?????
Ik wel hoor... maar ik mag ze niet eten, nee dames dat is niet goed voor de lijn.
Daarom maar een cupcake kaartje.


Ik heb voor mijn kaart New Fluffy Img 071 Meet pluizige cupcake by Sherri Baldy.
Deze digi kan je HIER kopen.


Daarnaast moet natuurlijk een grote cupcake staan, deze heb ik met de Dutch Doobadoo mal gemaakt net zoals de tag.


Op de rand heb ik van Joy Crafts Happy Birthday mal gebruikt.
Design papier zit vol met cupcake, tja.... laten we het dan maar goed doen toch.


Dit was mijn berichtje voor vandaag.
Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs
Ik laat mijn kaar mee doen bij:




9 opmerkingen:

  1. Hoi Bianca,
    Je hebt zelfs dessinpapier met lekkernij gebruikt en een mooie cupcake en een
    ENIGE digi gebruikt! Ik wordt er helemaal happy van, hihi. Dankjewel voor je
    hele mooie inzending naar Scr@p-Cards Challenge!
    Groetjes van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bianca,
    Een hele mooie kaart in 1 van mijn lievelingskleuren,de cupcake Bestie is ook al zo leuk in dit geheel..afgemaakt met mooie roze bloemen dank je wel voor je deelname en graag tot ziens bij My Besties Dutch Girl DT...Yvonne.XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card Bianca. Thanks for sharing with us at Bestie UK Challenge.
    Cindy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is fabulous! A great image choice and a very pretty card. Thank you for sharing this with us over at Crafting from the Heart. Sue DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeeel mooi dit kaartje Bianca...zo leuk die cupcakes erop en ook het lieve stempeltje heeeeeel mooi ingekleurd....PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Bianca, Heel leuk gedaan met de cupcakes. Gezellig dat je meedoet met de challenge bij My Bestie Duthc girls designs. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Es una tarjeta preciosa y muy original. Muchas gracias por participar con nosotros. Andy Ro. My Besties Art España Oficial
    http://mybestiesartespanablogoficial.blogspot.com.es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a wonderful creation!! Congratulations
    Thanks for participating with us at My Besties Art España
    Karolina Herrera, DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card, love the bubbles, very hard to make bubbles look good. Fantastic. Thanks for sharing at Besties UK Challenge .... Su xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.