Volgers

dinsdag 10 mei 2016

Proost op je verjaardag......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Een tijdje terug was mijn neefje, 2 koppen groter dan dat ik ben..... haha jarig.
Daarom maar even een mannen ( jongens kaart ) gemaakt.


Omdat mijn neefje goed kan feesten ( lang leven het studenten leven )
 en gek op Oostenrijk is dan kan ik hier niet om heen.
Dit stempel afdrukje heb ik op Pinterest gevonden en ingekleurd met Spectrum Noir stiften.

Omdat mijn kaart niet veel poespas heeft heb ik de stempel afdrukje groot gehouden.


En zo ziet mijn kaart er uit.
Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen nog een fijne dag en hopelijk weer tot snel.

6 opmerkingen:

  1. Olala...sexy...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oehlala haha van deze lkaaart zal jouw neef nog lang genieten denk ik ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Geweldige digi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk deze verjaardagskaart voor je neef Bianca...heel lief meissie erop en prachtig ingekleurd ook...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo liebe Bianca,

    eine ganz tolle Karte hast du gestaltet. Olala, das Motiv ist wirklich Klasse.....zwinker.....Ich danke dir für die Teilnahme an der Friendship Challenge. Ich wünsche dir viel Glück. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh la la! I love it! It's sexy yet super cute!
    xoxo Olga

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.