Volgers

zaterdag 26 december 2015

Gloria the Hippo......

Goedemorgen,

2e kerstdag, prachtig weer buiten en ik kom met een zonnige kaart.
Gloria the Hippo uit de Magnolia Lazy Summer Days Collectie 2009.


Een wit / roze kaartje met stippen.


Diverse mallen gebruikt:
Magnolia volume 5.
Magnolia label.
Cart-us ovaal.
YDC10001 Frame.
Strik, papier lint en parels maken mijn kaart compleet.

Dit is mijn kaart vandaag, gezellig dat je even langs kwam.
Berichtjes zijn welkom, altijd leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne dag en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart mee doen bij:

4 opmerkingen:

  1. Ooh...leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such an adorable card! Love the colours and design. Thank you for joining us at LHOSM good luck with he DT call and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo lots of lovely projekt and inspirations idea here in your blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful card, fabulous colours, its so beautiful. Thanks for joining us for our LHoSM Challenge.

    Hugs
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.