Volgers

zaterdag 5 december 2015

Baby foto boek.........

Goedemorgen,

Vandaag start er bij Time For Magnolia een nieuwe challenge met de opdracht

Nu zijn er bij mij in de omgeving een aantal zwanger waarvan sommige weten wat het gaat worden,
hoe makkelijk kan het zijn.

Vandaag laat ik dan ook een baby foto boekje zien voor een .........

Uiteraard heb ik de stempel Delivery From Heaven, deze komt uit de Magnolia collectie 
Speciale Moment 2013.
De Baby Feets mag ook niet ontbreken, deze komen ook uit deze collectie.

Dit is de voorkant van mijn foto boek.
Ik heb diverse mallen gebruikt:
Marianne Design LR0154.
                            Col1350.
Spelbinder S4-304.
Magnolia volume 5 en sterren.
Dan sla je het boekje open.
Daar heb ik de Dutch Doobadoo polaroid gebruikt, hier kan je kleine foto's in doen.
Een baby mag natuurlijk niet ontbreken, deze is van Marianne Design Col1387.
Uiteraard zitten er nog geen foto's in, ik moet het boekje nog cadeau geven.
Dit is het laatste blad, het toch nog even de voetjes erbij gedaan.
Dit is de achterkant van het foto boekje.
Omdat mijn design papier sterren heeft heb ik uit de Magnolia Princes en Princessen collectie 2012 Baby Edwin gebruikt...... 
ssstt niet zeggen hoor, ik heb er gewoon een meisje van gemaakt.....

En als je mijn foto boekje open zet dan ziet dat er zo uit:
Ik denk dat het wel in de smaak zal vallen, wat denken jullie.

Een heel fijn weekend en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart mee doen bij:

1 opmerking:

  1. Wat een originele creatie. En het klopt ook helemaal, het is geen kaart, maar een echte creatie! Leuk dat je meedoet met de Kaartjes Inspiratie Challenge.

    Groetjes Esther DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.