Volgers

zaterdag 28 november 2015

Snow Kisses.......

Goedemorgen,

Vandaag start er bij Time For Magnolia een nieuwe Christmas Challenge, de opdracht is:
Non-traditional Christmas colours.

Nou dat is niet zo moeilijk.
Ik heb Winter Tilda uit de Magnolia Sweet Christmas collectie 2011 gebruikt.
De basis van mijn tag is licht grijs met roze......

Ik heb Tilda ingekleurd met Spectrum Noir.
Het jasje en muts zijn met Spectrum Noir Sparkle pens ingekleurd.
 Wat een super gave glitter stiften zijn dit.


Op mijn tag heb ik diverse mallen van Magnolia gebruikt, deze komen uit de kerst volume 2 en 7.
Als tekst heb ik de Dutch Doobadoo A5 Winter gebruikt.

Dit is mijn bijdrage voor de Time For Magnolia Challenge.
Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijn weekend toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart mee doen bij:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.