Volgers

zaterdag 21 november 2015

Italian Speedy Tilda......

Goedemorgen,

Vandaag start er bij Time For Magnolia een nieuwe challenge en de opdracht is

Ik heb Italian Speedy Tilda gebruikt uit de Magnolia Little Italy collectie 2015.
Een vriendinnetje van mijn dochter wordt eerdaags 16 jaar.
Voor haar verjaardag krijgt ze een scooter en wel een blauwe....

Mijn basis kaart is gemaakt met de Dutch Doobadoo shape art vierkant ornament.
en ik heb diverse labels gebruikt van Magnolia.

Wat stansjes van Magnolia, lint en bloemen maken mijn kaart compleet.

En dan ziet mijn kaart er vandaag zo uit.
Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijn weekend toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat deze kaart mee doen bij:
http://crafty-girls-creations.blogspot.nl/2015/11/challenge-9.html

1 opmerking:

  1. Wauw Bianca.
    Wat een super mooi kaartje is dit weer zeg!!
    Toppie.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.