Volgers

woensdag 4 november 2015

Clean and Simple........

Goedemorgen,

Soms is een eenvoudige kaart net zo mooi.

Vandaag heb ik uit de Magnolia Sakura Collectie 2015
 Little Miss Tilda gebruikt.

Mijn desing papier is van Magnolia uit de Sea Breeze 2013 collectie
Granma's Rose Garden.
Wat zo leuk is aan dit papier, je kan de voorkant en de achterkant gebruiken.
Langs mijn kaart heb ik de mal van Joy Crafts 6002 / 0442 gebruikt en de cadeautjes mal uit de Magnolia volume 5.

En dit is mijn eenvoudige kaart vandaag.

Dank je wel dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

2 opmerkingen:

  1. Fabulous! Thanks for joining at Magnolia Forever: Clean and Simple
    Hugs
    Dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful work . Thank you for joining at Magnolia Forever Challenge .
    Hugs
    Rose DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.