Volgers

zaterdag 5 september 2015

Delivery from heaven........

Speciale post..... 
Keuze uit 


Blauw
of 
Roze.


Ik heb uit de Magnolia collectie Speciale moments 2013 de stempel
Delivery from heaven gebruikt.

Omdat je vaak niet weet van tevoren wat het gaat worden heb ik mijn kaart 2x gemaakt.
Het verschil zit in de kleur.

Voor een jongen.


En voor een meisje.


Voor mijn kaarten heb ik gebruik gemaakt van de volgende mallen:

Xcut 503413.
Spelbinders larcey citcles.
Magnolia volume 5 en 1.
Marianne Design Col 1350.


Dit zijn mijn kaarten voor vandaag.
Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn welkom, altijd leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijn weekend en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart mee doen bij:

3 opmerkingen:

  1. Schatjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your cards are beautiful. Love the Image ❤️.
    Thanks for Playing with us at Magnolia Mania.
    Hugs Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben dol op deze stempel, vind hem helemaal geweldig en jij hebt er 2 prachtige kaarten meegemaakt, altijd handig op voorraad te hebben inderdaad !
    Dank je wel voor je bijdrage aan onze challenge !!
    Liefs, Ellen (TFMC)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.