Volgers

woensdag 1 juli 2015

Flip flops....

Goedemorgen,

Wat een prachtig weer hebben we toch, de zon schijnt al vol op dus dat wordt genieten.

Bij mooi weer denk ik aan vakantie, strand, korte broek, zwemmen en flip flops.
Daarom laat ik vandaag deze kaart zien.



Eigenlijk is de kaart dit keer weer met alleen maar snijmallen gemaakt.
Snijmal blokgolf.
Flip flops van Magnolia kit 2.
Knijpers van Joy Crafts 6002/0204.

De flip flops heb ik wel 3 keer gemaakt, op elkaar geplakt en tussen de zool een 3D tape voor de 3D effect.
De flip flops heb ik opgehangen aan een waslijn met de knijpers.



Dit was mijn kaart voor vandaag, gezellig dat je even langs bent gekomen op mijn blog, berichtjes zijn welkom, altijd leuk om te lezen.

Ik zeg geniet van de tropische dag vandaag en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Deze kaart laat ik mee doen bij

3 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou zomer is het zeker!! heerlijk gevoel krijg je er bij zodra je naar je slippers kijkt. de zomer mag van mij nog wel even blijven hoor!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou zomer is het zeker!! heerlijk gevoel krijg je er bij zodra je naar je slippers kijkt. de zomer mag van mij nog wel even blijven hoor!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.