Volgers

zaterdag 9 mei 2015

Kerst sok.

Wat is er leuker dan kerst sokken aan de open haard met kleine cadeautjes erin, heerlijk maar dit is wel erg vooruit lopen....... we zitten tenslotte nog in mei maar voor de TFM Christmas Challenge heb ik een 2e kerstkaart voor deze maand gemaakt.

Deze stans komt ook uit de Magnolia Doohickey club 2, prachtig zijn ze toch.
Om lekker fout te gaan doen heb ik de kaart ook weer lekker in het roze gemaakt.



Wat moet ik er nog meer over zeggen...... de kaart spreekt voor zich.

Deze kaart laat ik mee doen met Time for Magnolia Christmas Challenge.

Gezellig dat je langs kwam op mijn blog.

Berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen en wie weet mag ik jou als mijn nieuwe volger welkom heten, dat zou super zijn.

Ik wens iedereen een fijn weekend en hopelijk tot snel.

Liefs Bianca.

http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2015/05/time-for-magnolia-christmas-90-non.html

3 opmerkingen:

  1. O heeeeerlijk....ik houd van lekkere foute roze kerstkaarten hahaha. Superleuk is je kaart geworden...mooi met al die stanzen en je stippeltjes-papier.
    Fijn weekend, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is such a cute Christmas card! Love the pink and the papers and design are beautiful!
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeel mooi. Gezellig dat je met ons meedoet bij TFMChristmas Challenge. Bedankt en succes. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.