Volgers

zondag 12 april 2015

Thank you ........

Goedemorgen allemaal,

Yes het zonnetje schijnt weer, dat is lekker zeker na de een lange, natte, koude zaterdag op het hockeyveld.

Vrijdag heb ik mijn laatste cursus dag gehad van mijn wintercursus bij More is More.
Onze laatste opdracht was, maak een wandbord, nou dit is mijn resultaat geworden.


Om Jacqueline te bedanken voor het verzorgen van de cursus heb ik een notitie boekje voor haar gemaakt om te laten zien wat mijn grootste hobby is.
Ik heb als stempel Tilda  'stop in de name of love' uit de Love Duo collectie 2015 gebruikt.



Uiteraard natuurlijk in mijn lievelings kleur maar dat was jullie vast niet ontgaan.
Als stansjes heb ik uit de Magnolia Doohickey 2 de tag, sleutel, kleine tag gebruikt.
Bloemen en een grote strik maakt mijn notitie boekjes helemaal af.





Moet zeggen, ze was er helemaal blij mee.



Ik wen iedereen een hele fijne zondag toe en hopelijk weer tot snel.


Dit notitie boekje laat ik mee doen aan:
Midweek Magnolias # 111 show use some metal - real or faux.
Simpley Magnolia Challenge - Shabby Chic.
All about Magnolia Challenge # 1 - Anything Goes.

3 opmerkingen:

  1. Prachtig hoor....zowel je wandbord als je notitieboekje......geweldig gedaan.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Bianca!
    Thanks for joining us at Simply Magnolia and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello!

    wow, fantastic, I love your work.
    Thank you for playing All Aboue Magnolia.

    Hugs Nadine

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.