Volgers

woensdag 25 maart 2015

All boxed up Abella.

Hieper de piep hoera.......

Mijn lieve vriendinnetje is vandaag jarig en bij een verjaardag hoort natuurlijk een cadeautje.


Wat is het toch handig een cadeaubon maar echt leuk geven is het niet, daarom heb ik een giftbox gemaakt.



De cadeaubon kan je zo uit de hoes schuiven. De bon heb ik vast gemaakt met hoekjes van een Marianne Design mal.
Op de rand heb ik van Joy de Happy Birthday rand gebruikt en extra cadeautjes bij de stempel verwerkt.
Op de voorkant heb ik ook hoekjes gebruikt zoals je kan zien, eerste wilde ik nog bloemen op de voorkant verwerken maar eigenlijk is hij zo gewoon af.



Gezellig dat je even langs kwam en hopelijk weer tot snel.


2 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt voor je vriendinnetje Bianca, ook warme kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.