Volgers

dinsdag 13 januari 2015

Multi Card

Hallo allemaal,

Daar gaat hij dan, mijn eerste bericht op mijn blog.

Ik wil graag mijn Multi Card laten zien.
Deze Multi Card heb ik gemaakt van een Sandra Scrapsels patroon, deze patroon kan je kopen in Sandra Scrapselshop,  het is heerlijk om met haar patronen te werken.

Voor de Design papier heb ik Magnolia papier gebruikt, de witte achterkant heb ik met roze stempel inkt af gekleurd.




Mijn Tilda heb ik ingekleurd met Spectrum Noir stiften, zo blij mee dat ik ze toch heb aangeschaft.
Voor de bakkersspullen heb ik de stansjes van Joy Craft gebruikt en de strik van Marianne Design.

Super blij met mijn eind resultaat.

Dit was mijn eerste bericht op mijn blog, op naar nog veel meer berichten.

Liefs Bianca.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.