Volgers

zaterdag 31 januari 2015

Magnolia Zodiac collectie.

Hallo allemaal,

Magnolia heeft in 2014 een nieuwe collectie uitgebracht, namelijk Magnolia Zodiac 2014.

Ik heb van de week een easelkaart gemaakt met de sterrenbeeld vissen.





Voor het patroon heb ik de Dutch Art Flower gebruikt van Dutch Doobadoo.
Het basis papier is van wit standaard scrapbook papier gemaakt en als design papier heb ik de papierblok van action gebruikt.

Mijn stempel Tilda heb ik ingekleurd met Spectrum Noir stiften, de randen van het witte basis papier heb ik met roze stempelinkt afgewerkt.



Voor de bloemen, blaadjes en tekst heb ik diverse mallen gebruikt, hieronder zet ik de nummers van de mallen neer.





Marianne Design LR 0223 en LR 0106.
Leane Creatief multi die flower 004 45.8961.

Nog 15 sterrenbeelden te gaan.

Fijne zaterdag.

Liefs Bianca.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.